Meldpunt

Alle vroedvrouwen doen hun uiterste best om u goede zorg en hulp te bieden. Aan uw opmerkingen of meldingen hechten wij groot belang. Enerzijds om de zorgverlening te verbeteren en anderzijds om de tevredenheid van gezinnen te garanderen. Laat ons daarom zeker weten hoe u de zorgen, door uw vroedvrouw geboden, ervaart.

Suggestie, vragen, opmerkingen en complimenten

Wanneer u suggesties wilt doen, uw mening wilt geven of een andere melding wilt doen, kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Dit formulier wordt dan doorgestuurd naar het secretariaat van de VBOV en u krijgt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging en/of reactie.

Klacht

Wanneer u een klacht wilt doorgeven kunt u ook gebruik maken van ons online meldingsformulier. We behandelen dan uw klacht volgens onze bemiddelingsprocedure.

Binnen twee weken krijgt u een reactie op uw klacht. Heeft u een klacht, maar hoeft deze niet door de bemiddelingscommissie behandeld te worden dan wordt deze niet doorgestuurd naar de bemiddelingscommissie maar wel als een verbetersuggestie meegenomen.

Bemiddelingsprocedure

U kan onze bemiddelingsprocedure hier lezen.

Naam
Adres
Naam van de moeder en/of het kind die de zorg/diens ontving.
Uw relatie met de zorgvrager: partner, familielid, vriend, arts, collega-vroedvrouw, ...